__________________________________________________________

Sitter och lyssnar på 'Kids - MGMT' ,  den är bra och musikvideon är förövrigt riktigt sjuk haha.
Imorrn har jag prov i bokföring. För några dagar sedan tappade jag bort min engelskabok, hittar jag den inte måste jag betala en ny, har ingen lust till det så jag hoppas att jag hittar den. Nu böt jag låt till 'Markus Krunegård - Jag är en vampyr', det har redan gått 4 år sedan den låten var ny, men jag gillar den fortfarande. Just nu har jag extremt ont i huvudet också, har haft det sedan korfballturneringen.. det kan bero på antingen - 1. att jag har spänt huvudet lite för mycket 2. att jag sprang mycket fast jag är förkyld idag 3. att jag har överkonsumerat halstabletter 4. att jag har suttit för mycket vid datorn senaste dagarna
Det kan inte vara att jag har druckit för lite vatten, för det har jag inte.
Nu böt jag låt igen till 'Logiskt - Petter', den är också en favorit.

2 dagar kvar i skolan, sedan helg och en ny fantastisk vecka. Om 8 dagar åker jag till Paris. Om 17 dagar åker jag till Antwerpen med boardingen för rundvandring i diamantkvarteren och sedan 4 timmars shopping! Om 23 dagar åker jag hem till Sverige i 2 veckor. Tiden går fort nu, jag ser fram emot det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0