Tydligen inte sååå kul

Hm haha jag tror inte frågestunden var någon bra idé trots allt, ingen verkar vilja veta något så jag lägger den på hatthyllan men dyker det upp några frågor kanske jag svarar dom någon gång. Heh. Men ja så har ni frågor om något så ställ dom här → http://jenniferibryssel.blogg.se/2011/september/en-liten-fragestund-kan-ju-vara-kul-haha.html

Två timmars håla och fick brev av Viktor idag, jag fick nog hans före han fick mitt. För jag postade hans på torsdagen men såg i måndags att det låg kvar i "Mail Out" så troligtvis hämtade brevbäraren hans brev igår vilket betyder att han säkert får det imorrn eller på torsdag medans han skickade sitt i söndags och jag fick det idag höhö.
Aja det var kul i varje fall, älskar att få brev ♥ Postade lite vykort idag också, jobbigt att det ska vara så dyrt med frimärken bara :/ menmen.

Åt kyckling med ris, ananas och currysås till lunch, helt OK. Städaren ska städa idag också, skönt. Borde ta tag i och tvätta men skjuter upp det lite. Fick nya sängkläder igår, alltid lika härligt och sova i nybäddat. Nej jag har faktiskt inget vettigt och skriva så vi hörs när vi hörs.

bild från i torsdags när viggo hade lurat ut mig på äventyr för att jag inte skulle märka att dom andra var och handlade gosaker och present till min födelsedag på fredagen, haha dom är för gulliga mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Åh shit vad snabbt brevet kom :o haha, trodde de skulle typ komma till dig imorn eller nåt :) Men woho kommmer jag få brev?! :D <3

2011-09-20 @ 19:02:03
Postat av: Lena

"FICK nya sängkläder"?

Behöver du inte ens byta i sängen själv?!

Puss!

2011-09-20 @ 22:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0